Tine planlegg brunost-oppsving både her til lands og i Korea, med ambisjon om å sikre næringsgrunnlaget for dei norske geitebøndene i framtida.
Anne Rivenes, frilansjournalist
Under Geitedagane 2017 lova Tine auka satsing på ost. Men korleis har det eigentleg gått?
Johnny Ødegård, konserndirektør for rådgjeving og medlemsservice, politikk og samfunnskontakt i Tine, svarar Bondevennen i ein e-post.
«I 2018 vedtok Tine ei omfattande utbygging av meieriet på Storsteinnes i Troms. Eit splitter nytt ysteri vil stå klart neste år. Ein viktig grunn for investeringa er å sikre mottak og bruk av geitemjølk i åra framover. Når det nye meieriet står klart, har me eit endå betre utgangspunkt for å styrke innovasjons- og produktutvikling basert på geitemjølk.»
KJØP DIGITALT ABONNEMENT, ELLER PRØV EI VEKE FOR 1 KRONE
Abonnementet gir deg tilgang til alle Bondevennen sine artiklar på nett.
Allereie digital abonnent? Logg inn her
Se veiledning for å bytte passord her.
Har du abonnement på papir er digital tilgang inkludert.
Send oss en epost på post@bondevennen.no for innloggingsdetaljer.
Har du spørsmål angående abonnement?
Kontakt oss på telefon 51 88 72 61 eller send ein e-post til
post@bondevennen.no.